Heb je een vraag over je bestelling of over iets anders waar je hulp bij nodig hebt? Check of jouw vraag tussen de veel gestelde vragen staat (zie hieronder). Zo niet? Neem dan contact op, ik help je graag! Houd rekening met een reactietijd van 1-3 werkdagen. Stuur jouw bericht naar: info@seeveofficial.nl.
Inklapbare content
Waar blijft mijn pakket?
Alle pakketten worden verstuurd met PostNL en hebben een verzendtijd van 1-2 werkdagen in Nederland en 2-3 werkdagen in België. Als je pakket verstuurd is, ontvang je een track-and-trace per e-mail. Hier kun je volgen wanneer jouw pakket binnenkomt.
Heb je jouw pakket na 5 werkdagen nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact op per e-mail.
Moet ik verzendkosten betalen?
Nee, bij Seeve Official betaal je geen verzendkosten. De verzending is helemaal gratis. Altijd.
Hoe kan ik mijn pakket retourneren?
Wat jammer dat je jouw aankoop wilt retourneren, maar dat gaan we natuurlijk gewoon regelen! Je kunt jouw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren naar het onderstaande adres. Voeg een briefje toe met jouw naam en ordernummer, zodat we weten dat de retourzending van jou is.
Seeve Official, Hogeweg 15b, 3814 CB Amersfoort
Jouw aankoop moet in de originele staat zijn, zonder beschadigingen. Wij nemen de kosten van de heenweg op ons, de kosten van de terugweg / de retour zijn voor eigen rekening. Je retour wordt binnen 2-3 werkdagen na ontvangst verwerkt.
Mijn pakket is beschadigd geleverd
Is er bij ontvangst iets mis met het product? Neem dan even contact op via info@seeveofficial.nl en stuur gelijk een foto mee van de schade, mits dat mogelijk is. Dan gaan we samen kijken naar een oplossing!
Ik wil een (BTW) factuur ontvangen
Stuur een mailtje naar info@seeveofficial.nl met je ordernummer en BTW-nummer. De BTW-factuur komt binnen 1-2 werkdagen jouw kant op.
Bedrijfsinformatie
- Bedrijfsnaam en geregistreerd merk: Seeve Official